پاکستانی خبریں

سعودی عرب کا پاکستان کو تین ارب ڈالر دینے کا اعلان

 سعودی عرب نے پاکستان کو سالانہ ایک ارب 20 کروڑ ڈالر مالیت کا تیل دینے اور سٹیٹ بینک آف پاکستان میں تین ارب ڈالر جمع کروانے کا اعلان کیا ہے۔

وزیرِ توانائی حماد اظہر کا ٹویٹر پر کہا ہے کہ سعودی عرب سے تیل پاکستان موخر ادائیگی کی سہولت میں دیا جائے گا جبکہ فوری ادائیگی نہیں کی جائے گی۔

حماد اظہر کے مطابق سعودی ترقیاتی فنڈ کے ان اقدامات سے قیمتوں میں عالمی سطح پر اضافے کی وجہ سے پاکستان کی تجارت اور زرِمبادلہ کے اکاؤنٹس پر پڑنے والے دباؤ کو کم کرنے میں مدد ملے گی۔

 سعودی عرب کی سرکاری خبر رساں ایجنسی ایس پی اے کے مطابق گزشتہ روز سعودی ترقیاتی فنڈ نے کہا ہے کہ پاکستان حکومت کو کورونا کی وبا کی وجہ سے پیدا ہونے والے مسائل سے نمٹنے اور زرمبادلہ کے ذخائر کو سہارا دینے کے لیے پاکستان کے مرکزی بینک میں تین ارب ڈالر جمع کروائے جائیں گے۔ 

خیال رہے کہ سعودی عرب کی جانب سے اس ’معاشی پیکیج‘ کا اعلان پاکستان کے وزیراعظم عمران خان کے حالیہ دورۂ سعودی عرب کے بعد کیا گیا ہے۔

وزیراعظم عمران خان نے سعودی ولی عہد محمد بن سلمان کی دعوت پر رواں ہفتے سعودی عرب کا تین روزہ دورہ کیا تھا۔

سعودی عرب کی جانب سے پاکستان کو مؤخر ادائیگی پر تیل کی فراہمی کی سہولت بھی پہلی بار نہیں دی جا رہی اور ماضی میں بھی پاکستان کو سعودی عرب کی جانب سے یہ سہولت فراہم کی جاتی رہی ہے۔

 

 

 

 

 

 

Related Articles

Back to top button