پاکستانی خبریں

افغانستان میں دیرپاامن کیلئےہرممکن اقدامات کیلئےتیارہیں: آرمی چیف

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا ہے کہ پاکستان افغانستان کیساتھ وسیع ترتعلقات کا ‏خواہاں ہیں افغانستان میں دیرپاامن کیلئےہرممکن اقدامات کیلئےتیارہیں۔

اس موقع پر آرمی چیف نے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان افغانستان کےعوام کے ساتھ کھڑا ہے ‏افغانستان میں معاملات کےحل سےخطےمیں دیرپا امن واستحکام آئے گا۔

آرمی چیف نے کہا کہ پاکستان افغانستان کیساتھ وسیع ترتعلقات کا خواہاں ہیں افغانستان میں ‏دیرپاامن کیلئےہرممکن اقدامات کیلئےتیارہیں۔

آئی ایس پی آر کے مطابق افغان وفدنے پاک فوج کی قربانیوں اور کامیابیوں کو سراہتے ہوئے کہا کہ ‏پاک فوج کی افغانستان میں امن کیلئےکوششیں قابل قدر ہیں۔ افغان وفدنےمستقبل سےمتعلق ‏تجاویزپیش کیں۔

اس سے قبل وزیراعظم عمران خان سےافغانستان کےسیاسی رہنماؤں کے وفد نے ملاقات کی جس ‏میں افغانستان کی تازہ ترین صورتحال پر بات چیت کی گئی، وزیراعظم افغان عوام کی ‏بھرپورحمایت اوریکجہتی کا اظہار کیا۔

وزیراعظم نےجامع سیاسی حل کومحفوظ بنانےکیلئےفریقوں کی اہمیت پر زور دیتے ہوئے کہا کہ ‏پاکستان سےزیادہ افغانستان میں امن کاخواہشمندکوئی ملک نہیں، موجودہ صورتحال میں افغان ‏رہنماؤں پربھاری ذمہ داری عائدہوتی ہے۔

وزیراعظم نے کہا کہ افغانستان میں امن اورترقی کی راہ پرگامزن کرنےکیلئےمل کرکام کریں محفوظ ‏افغانستان کے لئے سیاسی تصفیہ ضروری ہے پاکستان افغان قیادت کی افغانستان کیلئےکوششوں کی ‏حمایت جاری رکھےگا۔

Related Articles

Back to top button