کراچی میڈیکل اینڈ ڈینٹل کالج کو غیر معینہ مدت کے لئے بند، تفصلات جانئیے

کراچی میڈیکل اینڈ ڈینٹل کالج کو غیر معینہ مدت کے لئے بند، تفصلات جانئیے

ایگزیکٹو کمیٹی اور ایمپلائز یونین کے درمیان اختلافات کے باعث کراچی میڈیکل اینڈ ڈینٹل کالج کو بند کردیا گیا ہے۔کراچی میڈیکل اینڈ ڈینٹل کالج کی ایگزیکٹو کمیٹی اور ایمپلائز یونین کے درمیان اختلافات کھل کر سامنے آگئے ہیں ، جس کے باعث کراچی میڈیکل اینڈ ڈینٹل کالج ٹیچنگ اور نان ٹیچنگ اسٹاف کے درمیان کشیدگی پیدا ہوگئی ہے۔

اطلاعات کے مطابق ٹیچنگ اسٹاف تنخواہوں سےمحروم ہیں جبکہ نان ٹیچنگ اسٹاف کو معمول کےمطابق تنخواہوں کی ادائیگی جاری ہیں، انتظامیہ کا کہنا ہے کہ نان ٹیچنگ اسٹاف کے صرف ایک ماہ کے بقایاجات کی ادائیگی باقی ہے۔

سینئر فیکلٹی اسٹاف کے مطابق گذشتہ دو روز سے نان ٹیچنگ اسٹاف کی جانب سے بلا جواز او پی ڈی سروس معطل کرائی جارہی تھی جس کے بعد تحریری طور پر کالج کے پرنسپل اور وائس پرنسپل کو صورتحال سے آگاہ کردیا گیا ہے۔

دوسری جانب کراچی میڈیکل اینڈڈینٹل کالج کی عارضی بندش پر ایڈمنسٹریٹر کراچی نےکمیٹی تشکیل دے دی ہے، ایڈمنسٹریٹر کراچی لئیق احمد نے کےایم ڈی سی کمیٹی کو فنانس،ایچ آر، اکاؤنٹس کےاختیارات دے دیئے۔

جس کا باقاعدہ نوٹی فیکیشن بھی جاری کردیا گیا ہے، جاری نوٹی فیکیشن کے مطابق کمیٹی کسی بھی معاملےمیں اکثریت کی بنیادپر فیصلےکرسکےگی، پانچ رکنی کمیٹی میں ڈاکٹر خالد اشرفی، ڈاکٹر اشرف ایوب، ڈاکٹر روبینہ اظہار، فرحت جعفری اور آفتاب امتیاز شامل ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں