پنجاب میں 126 کرونا وائرس وینٹی لیٹر پر ہیں، ڈاکٹر یاسمین راشد

پنجاب میں 126 کرونا وائرس وینٹی لیٹر پر ہیں، ڈاکٹر یاسمین راشد

صوبائی وزیر صحت ڈاکٹر یاسمین راشد کا کہنا ہے کہ برطانیہ سے شہریوں کی واپسی کے بعد کرونا وائرس کے پھیلاؤ میں اضافہ دیکھنے میں آیا، لوگوں کی جانب سے بھی احتیاط میں کمی آئی۔

تفصیلات کے مطابق صوبہ پنجاب کی وزیر صحت ڈاکٹر یاسمین راشد نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے بتایا کہ پنجاب میں 126 کرونا وائرس وینٹی لیٹر پر ہیں۔

صوبائی وزیر کا کہنا تھا کہ برطانیہ سے شہریوں کی واپسی کے بعد کرونا وائرس کے پھیلاؤ میں اضافہ دیکھنے میں آیا، لوگوں کی جانب سے بھی احتیاط میں کمی آئی۔

انہوں نے کہا کہ صوبے میں بھرپور طریقے سے کرونا ویکسی نیشن شروع کردی ہے، ایکسپو سینٹر ویکسی نیشن کے حوالے سے سب سے بڑا مرکز بنایا گیا ہے۔ 1 لاکھ سے زائد ہیلتھ کیئر ورکرز اور 4 ہزار سے زائد بزرگوں کی ویکسی نیشن ہوچکی ہے۔

صوبائی وزیر کا کہنا تھا کہ کوئی سائیڈ افکیٹ ہوتا تو اب تک علم ہو چکا ہوتا، ویکسی نیشن سے اگر کوئی موذی بیماری ہو تو بچا جا سکتا ہے۔ ہمارے پاس وافر مقدارمیں ویکسی نیشن موجود ہے، 60 سال سے زائد عمر کے لوگ مکمل ہوجائیں پھر نیچے کی طرف آئیں گے۔

انہوں نے مزید کہا کہ اب تک صرف حکومت ویکسین منگوا رہی ہے، پرائیویٹ سیکٹرز ویکسین منگوا سکتے ہیں تو امپورٹ کرلیں۔ کوویکس ہمارا سب سے بڑا ڈونر ہے، کوویکس ہماری 20 فیصد آبادی کو ویکسین دے گا۔

صوبائی وزیر نے بتایا کہ صوبے میں شام 6 بجے کے بعد کسی بھی قسم کا پارک نہیں کھلے گا، ہمارے سامنے سب سے اہم چیلنج کرونا وائرس تھا، اب حالات نے مجبور کر دیا کہ دوبارہ سے پابندیاں لگائی جائیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں