ازبک صدر کی جانب سے وزیر اعظم عمران خان کو دورہ ازبکستان کی دعوت

ازبک صدر کی جانب سے وزیر اعظم عمران خان کو دورہ ازبکستان کی دعوت

وزیر اعظم عمران خان سے ازبک وزیر مواصلات میخاموف الخم نے آج ملاقات کی جس میں انھوں نے اپنے صدر کی جانب سے وزیر اعظم کو دورہ ازبکستان کی دعوت دی۔

آج ازبکستان کے وزیر میخاموف نے وزیر اعظم عمران خان سے ملاقات کی، جس میں دو طرفہ تعلقات، علاقائی روابط، خطے میں امن و سلامتی سے متعلق تبادلہ خیال کیا گیا۔

وزیر اعظم نے ازبکستان کے ساتھ مشترکہ مذہبی، تاریخی اور ثقافتی برادرانہ تعلقات پر زور دیا، مختلف شعبوں میں دو طرفہ تعاون کو مزید فروغ دینے پر اتفاق رائے کیا گیا، جب کہ وسطی ایشیا کے ساتھ تجارت، سرمایہ کاری، توانائی میں تعلقات کے فروغ پر بات چیت کی گئی۔

وزیر اعظم نے خطے کی معاشی نمو اور ترقی کے لیے علاقائی رابطے کے فروغ کی اہمیت کو اجاگر کیا، وزیر اعظم عمران خان نے ازبک صدر سے اپنی گزشتہ ملاقات کا ذکر بھی کیا، انھوں نے کہا ہم ازبک صدر کے جلد دورہ پاکستان کے منتظر ہیں۔

وزیر اعظم نے بتایا کہ پاکستانی بندرگاہوں نے وسطی ایشیائی ریاستوں کو بحیرہ ہند تک رسائی فراہم کی۔

ملاقات میں مزار شریف، کابل، پشاور ریلوے لائن منصوبے کو آگے بڑھانے پر اتفاق کیا گیا، وزیر اعظم عمران خان کا کہنا تھا افغانستان میں تنازعے کا کوئی فوجی حل نہیں ہے، انھوں نے افغان امن عمل میں پاکستان کے مثبت کردار پر بات کرتے ہوئے کہا جامع اور وسیع البنیاد سیاسی حل پائیدار امن و استحکام میں معاون ثابت ہوگا۔

دریں اثنا، ازبک وزیر نے ازبکستان کے صدر کی نیک خواہشات وزیر اعظم تک پہنچائیں، ازبک وزیر نے اپنے صدر کی جانب سے وزیر اعظم کو دورہ ازبکستان کی دعوت بھی دی۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں