ہم کراچی شہر کی روشنیوں کو بجھنے نہیں دیں گے: شہباز شریف

مسلم لیگ ن کے صدر اور اپوزیشن لیڈر قومی اسمبلی شہبازشریف نے کہا ہے کہ سیاست نہ کی گئی ہوتی تو آج سندھ اور کراچی کو یہ دن نہ دیکھنے پڑتے، یہ سیاست کا نہیں بلکہ کام کرنے کا وقت ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے کراچی ایئر پورٹ پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، انہوں نے کہا کہ میں اہلیان کراچی اور اندرون سندھ کے بہن بھائیوں سے تعزیت کیلئے آیاہوں، پورے پاکستان کی دعائیں آپ کے ساتھ ہیں، سندھ میں تباہ شدہ گھر، سامان،، فصلوں کی تباہی پر امداد ملنی چاہیے۔

شہباز شریف کا کہنا تھا کہ غریب اور امیر سیلاب کی تباہ کاریوں سے پریشان ہیں، سیاست نہ کی گئی ہوتی تو آج سندھ اور کراچی کو یہ دن نہ دیکھنے پڑتے، ہم کراچی شہر کی روشنیوں کو بجھنے نہیں دیں گے، شہر قائد میں بھرپور طریقے سے ترقیاتی کام ہونے چاہئیں۔

شہبازشریف نے ایئرپورٹ پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہاکہ کراچی کے شہریوں سے اظہار ہمدردی کےلئے آئے ہیں،کراچی میں سیلاب سے تباہ کاریاں ہوئی ہیں،بارش کے باعث لوگوں کے اثاثے ڈوب گئے،ملک کومشکل حالات کا سامناہے اس لیے سیاست نہیں کرنی چاہیے۔

ن لیگی رہنما نے کہا کہ جن لوگوں کے گھروں میں پانی بجلی نہیں ان کے مسائل حل کئےجائیں، جن لوگوں کے گھروں میں پانی بجلی نہیں ان کو تما م بنیادی ضروریات مہیا کی جائیں، یہ سیاست کا نہیں بلکہ کراچی کی ترقی کیلئے کام کرنے کا وقت ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں