کویت آنے والے مسافروں سے متعلق حکام نے اعلان جاری کر دیا

کویت آنے والے مسافروں سے متعلق حکام نے اعلان جاری کر دیا

کورونا ویکسین لگوا کر کویت آنے والے مسافروں کو اب ہوٹل میں نہیں رہنا پڑے گا، ملک میں واپس آنے والوں کے لیے بڑی خبر کی تصدیق ہوگئی۔

کویت حکومت کی جانب سے23 فروری کو مقامی روزنامہ کی جانب سے شائع کی جانے والی خبر کی تصدیق کردی گئی ہے کہ کورونا ویکسین لگوا کر کویت آنے والے افراد ادارہ جاتی قرنطینہ سے مستثنیٰ ہوں گے۔

اس بات کی تصدیق کرتے ہوئے کویتی سوشل میڈیا سینٹر نے ایک اعلان کیا کہ ملک میں آنے والے مسافروں کی 3 اقسام جو کورونا وائرس کی ویکسین لے چکے ہیں ادارہ جاتی قرنطین سے مستثنیٰ ہوں گے۔ وہ تین اقسام مندرجہ ذیل ہیں۔

پہلے وہ لوگ جو دو خوراکیں وصول کرچکے ہیں اور دوسری خوراک لینے کے بعد دو ہفتے گزار چکے ہیں ان پر ادارہ جاتی قرنطینہ لاگو نہیں ہوگا۔

دوسرے وہ جن افراد کو ویکسین کی ایک خوراک موصول ہوئی تھی اور خوراک لینے کے بعد 5 ہفتے گزر چکے ہیں انہیں ادارہ جاتی قرنطینہ سے استثنیٰ حاصل ہوگا۔

اس کے علاوہ تیسری قسم وہ افراد کورونا وائرس کے انفیکشن کے بعد شفایاب ہو چکے ہیں اور انہوں نے ایک خوراک وصول کرلی ہے اور پہلی خوراک کے بعد دو ہفتے گزر چکے ہیں ایسے افراد پر بھی ادارہ جاتی قرنطینہ لاگو نہیں ہوگا۔

مرکز نے بتایا کہ کورونا ٹیسٹ منفی آنے کی صورت میں گھر میں قرنطینہ کا اطلاق 7 دن کی مدت کے لئے کیا جائے گا اور کویت آمد کے ساتویں دن پی سی آر ٹیسٹ لیا جائے گا۔

انہوں نے نشاندہی کی کہ بیرون ملک تعلیم حاصل کرنے والے طلباء کے لئے یونیورسٹی سے جاری رجسٹریشن اور رجسٹریشن کا ایک سرٹیفکیٹ کافی ہے جو ادارہ جاتی قرنطینہ سے استثنیٰ کے لئے پیش کیا جائے گا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں