ہلاکت خیز وائرس کرونا کا وار جاری، سپین میں متاثرہ افراد کی تعداد 14 ہزار سے تجاوز کر گئی

اسپین میں ہلاکت خیز وائرس کرونا کی وبا سے متاثرہ افراد کی تعداد 14 ہزار سے تجاوز کرگئی، گزشتہ چوبیس گھنٹوں کے دوران 538 نئے کیسز رپورٹ ہوئے ہیں۔

چین کے انڈسٹریل شہر ووہان سے پھیلنے والے مہلک ترین وائرس کوویڈ 19 (کرونا) کو عالمی ادارہ صحت نے وبا قرار دیا ہے جو اب تک اٹلی، برطانیہ اور امریکا سمیت 173 ممالک کو اپنی لپیٹ لے چکا ہے۔

کرونا وائرس کی وبا سے متاثر ہونے والے ممالک اسپین بھی شامل ہے جہاں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران مزید 538 افراد میں کرونا کی تشخیص ہوئی ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ اسپین میں 774 ایسے مریض ہیں جنہیں حالت خراب ہون کی وجہ سے انتہائی نگہداشت کے وارڈ میں داخل کیا جاچکا ہے دوسری جانب معمولی نوعیت کے مریضوں کا میڈرڈ میں کرونا بند کردیا گیا۔

واضح رہے کہ عالمی وبا سے متاثر ہوکر اب تک اسپین میں 638 افراد اپنی جانوں سے ہاتھ دھو بیٹھے ہیں جبکہ 14 ہزار 769 افراد میں وائرس کی تشخیص ہوئی ہے۔

خبر رساں اداروں کا کہنا ہے کہ اسپین کے اولڈ ہاوسز میں 24 گھنٹوں کے دوران کرونا وائرس کی وجہ سے 50 معمر افراد ہلاک ہوئے ہیں، جبکہ انتظامیہ نے وائرس کا پھیلاؤ روکنے کےلیے بنائے گئے قانون کے تحت گزشتہ چوبیس گھنٹوں کے دوران 3252 افراد پر جرمانہ کیا ہے۔

ہسپانوی حکام نے شہریوں سے اپیل کی ہے کہ تمام شہری اپنے گھروں تک محدود رہیں۔

غیر ملکی خبرر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق 2500 سیاح ایسے ہیں جو کرونا وائرس کی وبا پھیلنے کے باعث 2500 غیر ملکی سیاح اسپین کے جزیرہ پالمادی مجورکا میں پھنسے ہوئے ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں