بین الاقوامی

دنیا کی تیسری بڑی مسجد کا افتتاح

الجزائر میں دنیا کی تیسری اور افریقہ کی سب سے بڑی مسجد کا افتتاح کردیا گیا، الجزائر کے صدر عبدالمجید تبون نے الجزائر کی جامع مسجد کا باضابطہ افتتاح کیا۔

غیر ملکی ذرائع ابلاغ کے مطابق اس مسجد کو پہلی مرتبہ اکتوبر 2020 میں نمازیوں کیلیے کھولا گیا تھا لیکن صدرعبدالمجید تبون کورونا میں مبتلا ہونے کے باعث شریک نہیں ہوسکے تھے، اس وسیع وعریض مسجد میں ایک لاکھ 20 ہزار نمازیوں کی گنجائش ہے۔

اس خوبصورت مسجد کی خاص بات یہ بھی ہے کہ اس میں دنیا کا بلند ترین مینار بھی موجود ہے جس کی اونچائی 267 میٹر ہے۔ مینار میں لفٹس اور دیکھنے کیلیے ایک پلیٹ فارم نصب ہے جہاں سے دارالحکومت اور خلیج الجزائر کا نظارہ کیا جا سکتا ہے۔

مقامی طور پر جامع الجزائر کے نام سے معروف یہ جدید انفراسٹرکچر تقریبا 70 ایکڑ تک پھیلا ہوا ہے، تاہم یہ رقبہ سعودی عرب میں مقدس ترین مقامات مکہ اور مدینہ منورہ کی مساجد سے کم ہے۔

جامع الجزائر کی لاگت 800 ملین ڈالر سے زیادہ ہے اور اس کی تعمیر 7 سال کے عرصے میں مکمل کی گئی، مسجد کے اندرونی حصے کو اندلس کے انداز میں لکڑی، سنگ مرمر اوردیگر قیمتی اشیا سے سجایا گیا ہے۔

خیال رہے عبدالمجید تبون کی صدارت کی مدت باضابطہ طور پر اس سال کے آخر میں ختم ہوجائے گی تاہم ابھی تک یہ واضح نہیں ہے کہ وہ دوسری مدت کے لیے انتخاب لڑیں گے یا نہیں۔

Related Articles

Back to top button